jag blir så dum av dig



Eheheheh hej. Jag leverrrrr! (fast ni behöver dock inte läsa allt jag skriver, märkte inte hur långt det blev när jag skrev hähä)

Jag har fullt upp med skola, träning, jobb och vänner just nu. Det jag vill fokusera på lirre så bloggen har hamnat rätt så mycket i skym undan, känner mig som Ida hähä.

Men ja, som sagt vardagarna går åt till att gå i skolan, träna efter skolan, komma hem till åtta, äta middag och titta en timme på tv och sen däcka i sängen. Fan vad det är härligt, jag trivs med det! på helgerna är det jobb och sen klämma in vänner och hitta på saker på kvällarna.

Nu i helgen var det en ta det lugnt helg. I fredags kom Nin hit och vi åt tacos och kollade på Idol och Harry Potter och Halvblodsprinsen, det var supermysigt!

På lördagen dog jag hemma och sen på kvällen åkte jag hem till Ida och åt grekisk mat och kollade på det där b-programmet Dansfeber eller vad det nu heter hähä. Tobbe Trollkarl och Markoolio gjorde Dirty Dancing och han som spelar Arn var Lady GaGa med höga klackar och vit body och hela köret, vi skrattade hähä. Sen åkte vi på filmkväll hos Axel i Stuvsta, det var roligt. Förutom att vi kollade på en portugisisk film och det enda vi såg av texten var halva översta raden så man fattade typ naaaada.

Sen hämtade mamma mig och Alicia i Tumba och jag åkte hem där min lillebror hade fekkkkke. Träffade ett par av mina killkompisar här så satt och snackade med dem ett tag, haha jävla idioter. När typ alla hade gått satt jag, Erik, Jamal och mamma och pratade till kvart över fem (eller ja mamsi gick och la sig vid tre hähä). Det var kulllll. Sen gick vi och la oss där efter men tog ett bra tag att somna och jag jobbade idag så var ju lagom pigg…

Efter jobbet åkte mamma och jag till Heron City för att se Inception. Den var så jääävla sjukt bra, men man blir ju rejält mindfucked om vi säger så. När vi kom in på Heron så hör vi värsta tjejskriken och vi undrade vad fan det var som hände, det visade sig att EMD hade någon sorts konstert hehe weii.

Nu blev det en bibel, woop wopp. Men jajajajaja, skit samma puss natti!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback