Not ready to make nice



Idag har jag hoppat runt på kryckor hela dagen. Ett ord: HATA. Jag har så jäkla ont i händerna och är så utmattad att jag börjar gråta snart. Seriöst. Det här är inte kul.
Sen att Johan och Tobbe har snott mina kryckor hela dagen och lekt Star Wars/ninjor/riddare är ju helt underbart. Och det tar ju tyeep hundra år att ta sig någonstans och är sjukt jobbigt dessutom… Wäää jag vill inte längre!
Alla mina vänner som jag har träffat på idag har reagerat följande: stirrat fundersamt för att sedan bryta ut i ett asgarv.
Jag verkligen äääälskar mina vänner!

Nu sitter jag och pappa och kollar på Bert. Honom däremot, honom älskar jag! Hihi världens bästa. Och har ett par underbara och roliga minnen från när jag kollade på alla avsnitten i våras. Mhmmm väntar på att mami kommer hem med McDonalds, är assssshungrig och dessutom jeeetestålt över Ida som har bloggat hihihihihihi!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback