Så Många Chanser Jag Aldrig Tog


gaaaaammal bild. söt dock.


Jag är sjuuuuk. Huvudet sprängs snart, jag kan inte andas eller svälja för när jag sväljer så svider det och jag har en jäkla yrsel hela tiden. Kuuuuul liv.

Annars då. Det är skola som vanligt. Har cp-kul med alla mina klasskompisar varje dag. Idag var jag i stan med Keis. Köpte den där magtröjan jag suktat efter i någon månad, ett par jeans och ett par nya vita höga converse. Skippade de där jeeekligt snygga kilklackskorna för kände att de kommer ändå bli förstörda när det regnar (eftersom att de är i mocka) och köpte ett par skor som jag eeelskar, som jag är i stooort behov av och som är bra för mina knän.

Imorgon är det torsdag och det innebär att det snart är fredag och det innebär tacos-mys med ett gäng underbara vänner och helg. Ska jobba på lördag, wei.

Annars leker väl livet sådär som det gör i början av en ny hösttermin med hyfsat slapp skola för stunden och nya vänner.

Nu ska jag dejta min kudde för att möta en 9.35-16.50 dag. Älskar't.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback