CHRAAA CHRAAAA CHRAAA

Hoffmaestro på Peace and Love i 35 graders hetta.

Igår blev det bara jag, Emma och Emma som gick på Hoffe. Men det var så jäävla beest så det finns inte. Lyckorus gånger tusen. Fördrev tiden mellan halv sex och åtta med att äta Fish'n chips, se när Emmorna åkte Insane och träffa Kissie. Tror jag träffade nästan hela min sällskapskrets inne på Gröna Lund. Helt sjukt vad det var mycket folk. Vi startade långt bak men till slut var vi långt fram lite på höger sida utav scenen och det var total awesomeness. Så jäkla grymma live.

Om jag får chansen så ska jag se dem live en gång till. Minst.

Att det regnade lite var bara skönt, gjorde så att man inte svettades ihjäl. Satan vad vi dansade. Dansade så både väska och nagel gick sönder. Träffade på goa Johan och Fredrik när allt var slut och fick varma, långa kramar av båda två. Och sen en promenad från Grönan till Centralen hand i hand med Emmorna. Ont i benen och så varm att jag ville slita av mig kläderna. Men fan vilken underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback