Flying without wings


Jag och Emilia är verkligen synkade! Våra liv och hur vi mår går upp och ner ungefär samtidigt, det är läskigt hur mycket vi påverkar varandra. För tillfället är det dock inge positivt för båda är sjuka. I inlägget innan fick Emilia klaga på hur hon mår så det är inte mer än rätt att jag får klaga lite, lite kort bara.

Hostar som en sönderrökt kärring (lungorna kommer seriöst upp snart!)
Halsen bränner och det svider så fort jag sväljer
Huvudet väger sisådär 10 ton mer än vanligt
Näsan rinner som ett vattenfall

Jag tror att det beror på att de senaste veckorna har varit väldigt stressiga. Jag har jobbat väldigt mycket och så fort jag haft en stund ledig har jag flugit runt och gjort alla möjliga saker. Jag är sådan som inte kan missa någonting som händer. Så har tagit av mina sömntimmar och rubbat matrutinerna helt.. Ingen bra cirkel. Joo, det måste vara anledningen. Så nu får jag sluta upp med det där.

Men idag blir det iaf till att bara ligga hemma och återhämta sig. Titta på någon bra film och på sin höjd ta moppen ner till ica för att köpa något att äta.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback