Time To Make A Change


En liten bild på oss, på gymmet idag bara..


Sitter jag och garvar åt "Kungarna av tylösand". Haha vilka dårar... Sitter även och njuter av min sista red bull och en påse ferraribilar. Tidigare idag fick jag och Martina nog, vi har båda varit så lata över sommarlovet. Så från och med imorgon käkar vi efter GI och så fort jag blir helt frisk ska det banne mig tränas på riktigt också. Vi kör teamwork och kommer peppa varandra, om det är någon som är sugen på att komma igång med oss är det bara säga till. Jaa det var väl allt, eller juste. Jag älskar min nya bebis aka iphone hiihih.

Nattinatti, sovmorgon till 11.05 imorgon. Helt okej!



Kommentarer
Postat av: emilia was here (a)

jag har frågestund bara att fråga på :)

bra blogg "

kram emilia

2010-09-08 @ 23:08:38
URL: http://emiliafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hårig du har blivit Ida, är det förkylningens fel :)))

2010-09-09 @ 10:15:12

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback