Matte skit och S hOe

2008-05-20 @ 09:57:20
Tjollahopp!! Skolan har bara varat i 1 timme och 30 minuter och jag håller på att döö! 
Det första vi gör är att ha ett diagnostiskt prov, det gick SKIT!
Kunde typ knappt hälften av alla uppgifterna, jävla bajskorv...
(Jag har kommit in i kissochbajs-åldern när det gäller svordomar...)
Just nu har vi SO, jag och Alicia är finaly klara, finaly!
 Mohaha, nu slipper man oroa sig om det i alla fall.
Ida sitter mitt emot mig och lyssnar på Duffy,
Duffys röst är så lovely ;)                                                                            
Igår kväll kollade jag lite på High Chaparall, ÄLSKA FILIP OCH FREDRIK.
Haha Filip skulle vara världens största krokofant på ett barnkalas, 
och ungarna började störtböla.. x)
Killarna i klassen sitter och spelar hårdrock bakom mig,
jag kreverar snart.. Haha kreverar är ett så funny ord, 
Ida började asgarva alldeles nyss när jag
frågade
 om jag kunde skriva det. Idas reaktion:
KREVERA!? HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!
Men nu ska väl jag försöka jobba lite jag oxå ;) Puss och Kram skumbanan, EMILIA ♥
image7     image8


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback