All The Same

Imorse ringde mamma och väckte mig vid kvart över tio, jag skulle tydligen åka till kiropraktorn om en kvart. Så det var bara att släpa sig upp och klä på sig mjukiskläder och åka iväg i den soliga morgonen.
Ida och Amanda fortsatte att sova som två storkar här i min säng. Kiropraktorn sa att min rygg var mycket bättre än förra veckan men att jag inte får sitta vid datorn i sängen så mycket eftersom man sitter så böjd med nacken. Så nu måste jag tänka på att i alla fall sitta rak i ryggen vid datorn.
Både Ida och Amanda pratar med sina mammor just nu, de hade nämligen inte pratat med dem om nyår sen. Vad jag hör just nu låter det inte lovande för Ida i alla fall, Amanda hör jag inget från haha.
Om de lyckas övertala sina föräldrar så ska vi åka och köpa mat tills imorgon. Efter det ska vi spela spel, wei. Nej, nu orkar jag inte skriva något mer.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: nina

sv: aaw tack sötnos <33

2008-12-31 @ 15:10:38
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback