Bloggar på bussen

Fan vad coolt!
Just nu sitter jag på bussen och.... jag är inne på datorn ;)
Ni får kalla mig lite efter men det känns ju jättekonstigt ju.

Vi kom hemifrån lite sent och när vi var vid kassmyra kom jag på att vi hade glömt bussbiljetterna hemma.. så det var bara att vända om. När vi väl kom in till stan var det ju köer hela vägen så vi vart lite oroliga att vi skulle missa bussen. Så vi hade planerat att om vi missade bussen skulle pappa köra jättefort upp till uppsala så kunde vi gått på bussen där. Men som tur var så blev det inte så. Jag ska inte sitta här och blogga utan jag och bror min ska titta på Hey Baberiba säsong 4 ! :)

Ni får ha det så bra, slänger kanske in något mer inlägg senare när vi börjar närma oss...

Har nu en bussresa på ca sex timmar framför mig, jippi!

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback