Christmas Is Over

Har inte haft varken lust eller ork att blogga nu under juldagarna. Men nu ska jag väl få upp något inlägg om dagen i alla fall.
Julafton var mysig. Vi firade med kusinerna, Tanja, Roger och mormor&morfar. Öppnade alla paketen på morgonen, det kändes lite tråkigt men det var vad våra föräldrar hade bestämt. Vi fick en julklapp på kvällen och det var den som vi fick av kusinerna. Orkar inte skriva det jag fick, men den julklappen jag blev gladast över var ett par pumps. Lägger upp bild senare. Julklapparna från mina vänner blev jag jätte glad över, de hade prickat in precis rätt saker som jag ville ha. De känner mig allför väl, haha. Fick min beloved blåsapa från Ida, en jätte söt plånbok från Monki av Emma och en Nemi-bok och supergulliga hjärt örhängen från Amanda. Tack mina älskade vänner! Haha, nu blev det lite julklappar jag skrev upp ändå..
Nu ska jag upp och kolla på Titanic med familjen, ta hand om er!
PUSS EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback