Gästbloggande liten Rosanna

Hejsan alla Emilia och ida - bloggläsare.
Mitt namn är Rosanna för er som inte känner mig, och detta är andra gången jag tar över ett helt inlägg i deras blogg i hemlighet. Jag har det extremt depp just nu, jag kommer in på min stora dator (är där nu) men den stängs av nästan direkt, så jag hinner aldrig redigera bilderna eller något. Nu har jag skitdåligt samvete för att jag inte kan ge Emilia och Ida sina bilder.. Men jag lovar att dem får bilderna snart!

Som jag har sagt tidigare, ni som läser denna blogg borde locka hit fler läsare som kan läsa här. Det är underbara inlägg om allt och ingenting och är verkligen det på grund av att de som skriver är så snälla och rara :) Så jag tycker såhär: Sluta aldrig att läsa den här bloggen, och kommentera lite mera. Vi ses senare!

KÖR FÖRSIKTIGT , ROSANNA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback