I'm to confused right now

Nu har jag vart hemma ett tag. Chrippa och Klarre drog med mig till fjortisarnas ställe numero uno, Sanda, haha tragiskt men sant. Där var det några tjejer från åttan och Kevin och Therese. Och några sjuor tror jag som spelade pingis där i bakrunden. Men jag och Chrippa satt mest och pratade och lyssnade på min musik, han klagade på att jag hade dålig musik. Så han ska uppdatera min iPod med "grym musik" imorgon. Får väl se vart det slutar, massa hårdrock antar jag... Sug, haha.
Var där nere i lite mer än en timme, sen skulle han hem så då följde jag honom till bussen och sen gick jag hem i mörkret. Mys att träffa honom i alla fall..
När jag gick där så blev jag lite mörkrädd, så jag ringde Göteborgarn som jag alltid gör på hemvägen när det är mörkt ute. Haha han har inget val, han måste prata med mig oavsett om han kan eller inte. Mohaha.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på film.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Klarre, Chrippa testade min mobilkamera. Bästa kvallitén med zoomen..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback