miss x

Hejsvejs, här är ett litet gästinlägg ifrån miss x. Ida sitter här och typ sover breve mig, haha.. x) Vi har tittat på Idol idag, det spelade ingen större roll om Alice eller Robin gick vidare, dem är lika bra på sina olika sätt, men bara Kevin skulle vidare, så var vi båda nöja! :) Men till slut så gick Kevin och Alice vidare, men det var dem båda nöjda! :) Jag måste bara säga att I Fredag hela veckan, så är det ju en familj som bor ihop, ni vet dem killarna som är ihop ? HAHAHA, vilken skön familj säger jag bara ! Emilia,om du läser det här, så skriv nått i bloggen ! Nej nu ska jag försöka att "väcka" ida. Jag har nämligen en kupp som jag måste göra.. Hoppas Ida är på. CHAO BELLA
ps.. kunde ni lista ut vem jag är ? .. ds.

Kommentarer
Postat av: Nathali

EMMA!<3<3

2008-12-05 @ 23:44:06

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback