My Heart Is Beating For You

Nu har jag bakat färdigt mina kladdmuffins som vi ska ta med till skolan. Det kommer bli prima, men har läst runt på mina kära klasskamraters bloggar att dem också ska göra kladdmuffins, och vi skulle göra kladdmuffins och kokosbollar så vi får hoppas att inte alla i klassen bara bakar kladdmuffins(?).
Igår satt jag hela kvällen med mitt fördjupningsprojekt i bilden, det blev jätte bra. Jag skulle göra ett collage med bilder på hur huset som jag har ritat skulle se ut innomhus med möbler och sånt.
Tar kanske en bild senare på den så att ni förstår vad jag menar, men jag blev i alla fall jätte stolt.
Min buss går 10.42 från Vårsta så ska gå hemifrån vid halv. Vi har spanska tio i, har ingen aning om vad vi ska göra. Hoppas på att vi typ ska göra julkort som vi brukar göra i slutet av höstterminen. Haha.

Ahh, det är imorgon som är the big day! Flickorna ska komma hit innan och vi ska göra iordning oss tillsammans och spela musik på högsta volym för att få igång stämningen! Ska bli så jävla kul.
Men nu måste jag gå och bestämma vad jag ska ha för skor, annars så kommer jag komma försent.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback