Näst sista showen - roligt men sorgligt

Kom hem vid tjugo över tio efter showen. Haft sjukt kul med alla sköna människor i MM laget ikväll. Haha, Henke "Ernst-Josef" vafan..
Showen var kanske inte den bästa, och jag lurade dit en kompis. Men haha, jag fick ju träffa honom och det var ju det som var grejjen. Det kostade tjugo kronor, men får väl betala tillbaka någon annan gång. Haha.
Nu är jag så trött att jag ser i kors! Var superhyper hela kvällen, och flummade som fan. Men som sagt har jag haft sjukt kul.
Vi började ju tio idag, och slutade strax efter tolv.
Ida förljde med mig in till stan. Bussen som vi skulle ta till Tumba var 45 minuter försenad! Fatta vad kallt det var!
Jag hittade Emmas julklapp och Ida köpte till sin mamma. Sen gick vi till Coppola Café och tog en varsin varm choklad, som var hur god som helst, och jag tog en smörbulle medans Ida tog en stor cookie.
Sen skyndade vi oss till tåget. Och hann precis med det. Sen i tumba så kom Dawe och stod typ precis bredvid mig och Ida, och jag hälsade inte.. Kände mig så taskig efteråt, fick värsta dåligt samvete. Haha, jaja. Får väl hälsa nästa gång..
I skolan hjälpte jag till att sälja dricka i pauserna, annars sprang jag bara runt i cirklar. Ida och jag delade på en Viking pizza, den var jätte god och jag var generös nog och gav André den sista biten. Han slukade den hel, och det var ingen liten bit!
Sen pratade jag lite med göteborgaren i tele innan pausen i andra showen. Han snackade något om att någon med batong skulle komma och slå ner honom. Haha.
Sen på slutet när alla som hade kollat på showen hade gått gick jag och Ida och gav bort fika gratis. Vi prackade på alla kakor och allt möjligt. Allt var slut inom fem minuter. Jag tror Ida tryckte in fem pepparkakor i Kevins mun, haha!
Kommer antagligen upp massa bilder i folks bloggar innom kort och då ska jag kopiera dem och lägga in dem här. Mohaha.
Nu ska jag sova. Ska sova länge imorgon!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback