Snart kommer bästevän

Snart kommer Ida hit, vi ska bara ta det lugnt. Mamma och pappa är på glöggfest inne i stan, men jag orkade inte hänga med så vi är ensamma här. Eller ja, Oliver är här också men han är där uppe så han är inte ivägen. Om vi inte vill kolla på tv på den stora tv:n det vill säga men då får han gå in i sittt rum för han har en nästan lika stor tv där!
Jag vet inte vad vi ska göra, hade först tänkt kolla med mamma om jag fick bjuda hit lite kompisar men jag känner verkligen inte för det. Eller jag vet inte får se, vi kanske går ut och går en promenad? Då kanske det är några som vill möta oss.
Sen ska göteborgarn ringa ikväll. Jag pratade med honom igår, typ i 1000 timmar.
Haha, det var kul.
Men nu ska jag bara plocka undan det sista här i rummet.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

b i l d e r n a  k o m m e r  s n a r t,  f o t o g r a f e r i n g  p å g å r !

Kommentarer
Postat av: rosanna

någon som har inspererats av mina avslut i blogginläggen! :D ? haha, ha en trevlig kväll !

2008-12-06 @ 18:52:25
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback