Pist off

Just nu är jag riktigt sur -.-
Kom precis från spanskan och vi har haft prov.
Allt gick bra förutom den sista delen, den viktigaste delen. För att nå högre mål skulle man skriva en historia om antingen kärlek, en resa eller Sverige. Det gick riktigt kasst, jag la ner aldeles för mycket tid på första delen och när jag skulle skriva om kärlek så kom jag inte ens på saker som jag kunde skriva på svenska. Jag sov inte så bra mycket och bra igår så jag tror tyvärr att det kommer visa sig i mitt resultat. Men jag pratade med Cissi och hon sa att jag kunde få komma in imorgon när några andra skulle skriva provet och göra en sista delen. Ikväll ska jag skriva en hel kärleksnovell för jag ska behålla mitt mvg i spanska!

Nu har vi engelska och vi har "göra-klart-tid". Jag, Emilia och Amanda ska filma den sista delen till våran so-film om andra världskriget. Jag känner mig verkligen så taggad -.-, Det ska vara en debat mellan mig och Amanda när vi pratar om för och nackdelar med Hitler. Jag ska försöka vara för och Amanda ska vara emot. Jag ve tinte riktigt om mina argument som är för Hitler är tillräckligt starka eftersom jag inte kommer på så mycket bra saker med honom och som han gjorde. Amanda kommer äga mig totalt.

"Han hade ju en söt liten mustach"


PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: gunnar................................................................................................... nä rosanna ;)

du + amanda + emilia ska få en suprise av mig imorgon - var oroliga! mahahah.. men kolla i emilias skåp imorgon efter lucnh (kanske innan) xD



känn er hotade ;)

2008-12-03 @ 17:22:53
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback