Det var ett tag sen..

Hola mis amigos!
Nu sitter vi och har SO. Ida har snott boken så jag kan inte arbeta. Nu sa Ida: VADÅ SNOTT!?
Jaja, jag tycker det iaf, mohaha.
Har blivit dålig uppdatering från min sida men var hemma hos Chrippa igår och spelade bilspel med Calle och Orre. Det var skojj, sen så åkte vi pulka. Haha, det var ännu mer skojj. Sen kom jag hem till tio över sju och då var det bara att kasta i sig mat och byta om och sen var det iväg till yogan. Och efter det så åkte jag och Ida hem till mig och hon sov över eftersom vi hade sovmorgon.
Men berättar mer senare, vi ska nämligen spela ett spel nu på SO:n.
Hörs när jag kommer hem!
PUSSAR EMILIA


IDA MED BOKEN...

Kommentarer
Postat av: F E B B

aw! du är världsbäst :)

2008-11-25 @ 16:06:19
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback