gästinlägg

Holahola!
Emilia sitter och äter, och hon råkade lämna bloggen på .. hihi så tänkte skriva ett "gästinlägg".
Det blev ingen dans för mig idag, Mickis var sjuk och när jag kom till tumba så missade jag precis tåget. Sen blev nästa tåg inställt, så jag fick åka hem igen.. SUCK! Fast om jag ska vara ärlig så var det faktiskt skönt att slippa det idag.. Idag blev jag även pannkaka iskolan. Först så låg jag på rygg i en soffa som vi har i skolan, så kommer Robin och Jocke och sätter sig på min mage och börjar att "hoppa" jag vet inte hur ska jag förklara. Men till slut så gick dem därifrån! Sen så la jag mig på mage för att vila magen. Så kommer Först Sara och lägger sig på mig, sen så kommer Robin och Jocke och lägger sig på oss. Sist på moset så sätter sig Sonny på oss. Jag låg LÄNGST ner, trodde mina lungor skulle kollapsa.. Men dem flyttade på sig och jag kunde andas ut. I skolan idag så var det mattedag, det var väl.. kul? Eller jag vet inte. Vi skulle göra fruktsallad och massa grejer. Nu så ska jag.. ahh inte göra så mycket, vänta på att Emilia ska bli klar, NU KOMMER HON ! Måste gå, puss Emma <3

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback