Första Advent

Hej på er mina sötnosar!
Här sitter jag nyduschad och kollar på Youtube live. Rosanna sitter och tjatar om att jag har inte skrivit något inlägg på flera timmar, fy på mig. Om idag då.. Självklart hade Chrippa inte kollat med sina föäldrar om det funkade idag och de hade bestämt att dem skulle hem till hans mormor så det blir inget idag. Och eftersom han är kille så har han ingen koll på när vi kan ses igen, suck. Men boys will be boys liksom.
Ska kolla med Ida när vi ska träffas snart, vi ska jobba hemkunskap. Jippie..
Men den ska ju som sagt vara inne på tisdag. Sug på det.
Nu ska jag gå och klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas. Så skönt så.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: Maddäh

Okej, va mysigt! :) Samma här faktiskt!

2008-11-30 @ 12:35:58
URL: http://madeleinenh.blogg.se/
Postat av: Maddäh

Jadå! Ha en bra söndag:)

2008-11-30 @ 12:45:32
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback