Hallelujah is the word

Nejmen tjena, kom just på att jag inte hade skrivit ett enda inlägg idag, herregud så kan vi ju inte ha det.

Idag när vi hade lunch kom annele glamsare fram till mig och frågade om jag och elis ville sjunga på brobel. Hon ville att vi skulle sjunga samma låt som vi sjöng på våran konfa i våras, hallelujah. Jag blev glad att hon frågade så jag sa ja direkt. Nu i efterhand så undrar jag om jag verkligen borde sagt ja för jag kommer bli så sjukt nervös och säkert sjunga som en apa -.-. Men jag ska skärpa mig och försöka bygga upp något slags självförtroende iallafall och tro på mig själv, det borde väl gå bättre då? Jag skickade precis ett sms till elis och sa att han skulle ta med sig sin gitarr så vi kan öva lite redan imorgon.

När vi endå pratar om brobel kan jag berätta att jag ringde och beställde tid hos frissan idag. Jag ville egentligen gå till dom här nere i vårsta centrum men dom hade fullbokat. Men jag hittade nummret till Nectar som ligger i tumba centrum istället och där fick jag en tid klockan 12 den 10 december. Hon sa att jag skulle komma in någon dag innan och prata med tjejen som ska fixa frisyren lite om hur jag vill ha det och titta på bilder som dom hade. Det ska nog bli bra tror jag, det endå jag vet nu är att jag vill ha nån sorts uppsättning och med en lila ros i/på.


Här är en sjukt bra version när Kate Voegele sjunger hallelujah, det enda som jag stör mig lite på är hennes uttal men förutom det är det gudomligt vackert! :)



PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback