älskar min nya tjockis-jacka

Det känns som att jag har vart runt överallt idag. Ica maxi, Bauhaus, Hornbach, Skärholmen, Mio, Stadium i Kungens kurva och Ikea. Men nu är jag hemma igen och jag hade på mig klackskor också för jag visste inte att vi skulle gå så mycket så fick aldeles ont i fötterna. Men jag antar att jag får skylla mig själv, vill man vara fin så får man lida pin...
Jag köpte en vinterjacka idag faktist. Det är en ganska stor och lite halvlång svart dunjacka och den är asmysig! Efter som det börjar bli riktigt kallt ute nu och första snöflingorna kom idag så pasar det ju utmärkt. Men nu ska jag äta middag, lax faktist, jag älskar lax! :)


PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback