Wedela Hebbe verkar ju bra..

I skolan idag kom Isabelle och Julia som nu går första året på tumba gynmasiet. Dom kom för att prata och gör reklam för mediaprofilen i tumba. Jag har ju bestämt mig för att jag ska gå mediaprogrammet men inte på tumba. Tumba har typ det bästa mediaprogrammet men jag vill verkligen inte gå där.. Jag vill komma bort en bit, åtminstånde till tulling eller huddinge, träffa nya människor och så där. Men jag fick upp ögonen (haha) för en ny skola idag, Wendela Hebbe heter den och ligger någonstans i södertälje. Jag gick in på deras hemsida idag och den verkade iallafall bra, dom har en mediaprofil som är mer inriktad på det jag vill hålla på med än den på huddinge gymnasiet. Det dåliga var bara att Wendela Hebbe har öppethus idag och då kan inte jag eller mamma gå, men dom har säkert nått mer lite längre fram.

Vi fick sluta lite tidigare idag och det var skönt. Egentligen så borde jag jobba på mitt so-arbete nu men jag har sprängande huvudvärk så klara inte det just nu. Istället sitter jag med musik på högsta volym och äter rostad ost macka. Jag ska ju till Alby och sjunga lite senare, jag har dragit med mig Emilia och Amanda och bussen går 17.10. Jag har beslutångest för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, jag kan stå och stirra in i garderoben och sen ingenting alls som jag kan ha på mig..suck.. Men nu ska jag upp och försöka hitta något iallafall och sen titta på *trumvirvel* that 70's show innan jag åker.
Ha det så bra

Sitter och spelar den här kuliga låten om och om igen, love it
Skrattirriterande - RMK

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, vi får väl se om du hamnar i södertälje eller i huddinge eller var du nu väljer... ;)<3

2008-11-27 @ 15:43:37
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback