independence

Det gick bra på utvecklingssamtalet.
Som vanligt låg matten på högsta fokus. Det har vart så sen ettan och inget verkar förbättras. Helvete.
Det som vi också tog upp var att jag ska sluta vara så självständig.
Att jag ska inte tänka att jag klarar allt själv, för det gör jag inte även fast det inte syns utanpå mig.
Jag har bara inte styrkan att be om hjälp när jag behöver det.
Jag är fortfarande ett barn som behöver uppmuntring och stöd, fastän jag inte alltid förstår det själv.
Sen var det lite om att jag inte låter folk komma mig in på livet, att jag bygger upp en mur runt mig.
Det är mycket jag behöver jobba med mig själv, det vet jag också.
Men sen så vet jag också att jag har blivit en bättre person under högstadietiden, jag har utvecklats positivt.

Sen är jag glad över den kärlek jag får av mina vänner i skolan, kramarna ni ger mig betyder otroligt mycket.
Robin är en vän som alltid gör mig glad, oavsett vad. Du betyder otroligt för mig, bara så att du vet.
PUSSAR EMILIA


Kommentarer
Postat av: Robin

du gör mig också glad varje gång ! :)

2008-10-14 @ 21:33:39
URL: http://holacarambola.blogg.se/
Postat av: nina

ni glömde diskutera vilken underbar person du är(aa)

2008-10-14 @ 21:39:49
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback