En spontan tjejmiddag

Gårkvällen var helt underbar!
Dom kom vid halv sju och då var maten nästan klar. Vi satte oss och åt och pratade och pratade och pratade och pratade. Haha.
Vi kände oss så vuxna xd
För när klockan var runt tio så plockade jag undan maten och då var det dags för efterrätt. Amanda hade bakat en gudomligt god kladdkaka! Sen pratade vi ännu mer, och sprang runt här på nedervåningen.
Sen så satte vi på hög musik och dansade. Härligt härligt!
Så otroligt kul, och Ida gjorde värsta movesen xd
Efter ett tag tyckte jag att det var dags för lite spel så jag sprang upp och letade fram Twister. Haha, gud vad sjukt det där spelet är! Men, haha, så jäkla kul! Gosh, jag ramlade hela tiden! HAHA.
Tur att det inte var killar här för vi visade både de ena och det andra eftersom alla hade klänning eller kjol, haha.. xd
En jätte lyckad kväll med mina mysiga tjejor!
Vi tog massor med bilder så jag lägger upp ett par stycken här lite senare idag när jag fått Emmas bilder också!
PUSSAR EMILIA


här får ni ett litet smakprov

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback