En söndagkväll

Jag och Emma ska hitta på något, vi ska nog bara driva omkring och snacka.
Ska kolla med Sara också, får se om hon är hemma eller på träning eller något sånt.
Vet inte om vi ska möta upp grabbarna eller om det bara ska vara vi, får se vad som händer.
Skulle vara kul att träffa honom igen, men jag känner inte de andra så.. Ah, jag är ganska blyg när det gäller killar och särskillt äldre.
Killar som är i samma ålder som mig funkar det med, men killar som är äldre då blir jag som ett darrande asplöv!
Uscha, det är så jobbigt! Hatar det..

Men som sagt får se hur det blir, det kanske har kommit lite mer folk dit och om det är de jag tror så är jag nog inte så sugen..
Men det kommer fler tillfällen, tihi. Hoppas jag iaf.
Nu ska jag klä på mig lite varmare kläder, sen bär det ut i natten.
PUSSAR EMILIA



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback