Sug dag

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik i min säng och vägrar gå upp..
Carro ringde och sjukskrev sig idag så mamma var tvungen att jobba, och hon ska jobba till 18.00! Fan vad jag är sur..
Men mamma sa att vi kanske kunde åka imorgon om Carro ringde och sa att hon kunde jobba då, annars så blir det ikväll.
Men liksom om det blir ikväll så kommer vi hinna vara där i en timme typ..
Aja, får hoppas att hon kan jobba imorgon så att vi kan åka dit då..

Så idag blir det städa rummet (det är kaos igen), skriva på novellen, gå ut med hunden (någon som vill joina?) och sen så ska jag typ läsa. Jätte kul, verkligen..
Nu ska jag väl pallra mig iväg till köket och fixa frukost, är så hungrig att jag mår illa. Suck.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback