lekte fotomodell idag,

Okejokej, jag vet att jag suger på att skriva,
ni behöver inte säga nått, det vet jag redan xD
- och emilias uppsatser hela tiden får mig inte
heller att se bättre ut, menmen xD


Idag började det med att jag vaknade 09.59, och mitt alarm skulle ringa 10.00, det var lite spooky. ;)
Men tog jag en dusch och slängde i mig frukost, för sen var det bara att hoppa på moppen för att åka ner och hämta Rosanna i vårsta. För det är så att Rosanna ska vara med och ta bilder till en utställning i Eskelstuna, temat är sorg. Och hon frågade mig om jag ville vara modell för henne, joo jag blev lite chockad som er. jag - modell, men jo tjena liksom xD. Men det var ju värt ett försök iallafall. Och jag hade jättekul idag. Har rullat runt i lövhögar och allt möjligt, och hoppas att hon får några bilder hon kan använda iallafall ;). Hon tog 532 bilder totalt på mig, som hon nu sitter och redigerar, hon har en lång kväll framför sig.Men hon har lovat att skicka över nån bild redan ikväll som jag kan slänga in här så ni får se ;). Men sen medans vi var nere i brosjön och fotade lite så sms:ade jag Emilia så hon fick komma ner, så vi kunde ta lite bilder till bloggen, vi behöver en ny header, den vi har börjar ju bli lite gammal ;). Men nu är jag helt slut, riktigt förstörd, man ska ju bli utvilad på lovet tihi ^^. Men jag måste snart gå upp och packa ihop min grejer som jag ska ha med mig imorgon. Jag ska åka på kryssning med familjen och familjen Stevelind, en liten tripp med viking line, nån mer som ska det? Det ska bli kul, fast ser mest fram emot dag två, för då är det spa som gäller xD. Men ha det så bra, så hörs vi senare

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback