Äckel mat

Jag gjorde iordning lite blodpudding nu direkt när jag kom hem, jag var jätte hungrig! Det var verkligen ingen god lunch i skolan idag, det var lasagne men den var alldeless torr. Usch, det var inte speciellt gott så åt massa grönsaker istället. Men var så otroligt hungrig när jag kom hem, tur att vi hade en "tidig" dag idag. Vi slutade 14.00, eftersom vi hade uppsamlingsdag. Som vi i vår klass inte hade fått reda på, blir så jävla pissed off på våra lärare!
Nu sitter jag och lyssnar på Lars Eriksson, han sökte till IDOL, och måste säga att hans låtar är väldigt underbara
Juste, vi kom faktiskt ganska långt på låten idag. Hela 30 sek på typ 10 minuter, inte illa. Så nu är vi i alla fall igång!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skriver ni låt till?

2008-09-15 @ 15:33:55
Postat av: Emilia

SV; Vi har som "examens" uppgift inom musiken i nian att skriva en låt på -ht och sen på -vt så gör man en musikvideo till låten. Riktigt kul!

2008-09-15 @ 17:15:12
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback