Alicias dröm

Alicas är hemma och är "skitsjuk" som hon sa idag, och hon drömde en "mardröm" som ni nu ska få ta del av
Här är den berättade av Alicia själv:
Jag gick mitt i natten, då kom det några killar med rånarluvor och började jaga oss; jag, jonas, erik och elis(?) var ute ås jag å jonas sprang somfan å försökte rädda oss själva.
Å då ställde sig erik å typ ba: spring, jag tar hand om dom. så vi sprang på somfan å så försvann jonas, men jag sprang in bakom ett hörn där det stod några tanter, så jag gick å ställde mig där å låtsades att jag va med dom.
Men så försöker dom putta in mig i ett rum å jag typ ba: men asså jag springer å hämtar dom andra!
Dom är mkt större än mig, ta dom istället (det va tjuvarna jag menade alltså) så dom släppte mig, men så sprang jag ner mot vattnet, och där satt sara larsson å adam
 Å då kom dom dumma killarna men jag å sara slog ner dom, så var det precis som i en film för att jag fck värsta blicken av vad som hände i "rummet", å det va typ 100 barn där inne med blåa dräkter, då sa tanten: vad ska vi kalla er? då sa en flicka: terminators Puss Ida

(Hahaha jag måste bara få säga en sak, äre nån annan än jag som INTE fattade typ någonting?
HAHA/ Emilia)

Kommentarer
Postat av: Alicia

MEN DET BLIR JU INTE LÄSKIGT SÅDÄR! jag lovar att det va mkt mkt läskigare i drömmen, för det va massor med smådetaljer som jag inte skrev faktiskt ;) haha

2008-09-15 @ 17:35:46
Postat av: saga

sv: jaa det var jätteskoj ! :) hahah vi skämde ut henne massor xD



HAHAH, skön dröm alicia xD <3

2008-09-15 @ 17:48:17
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback