flera hundra exemplar

tjobba, jag köpte en blommig klänning från kapphal och samma foundation som emilia fast en mörkare, (eftersom hon tog den enda i 75:p) Jag lägger in en bild på klänningen typ imorgon. Men nu ska jag gå och färga håret lite mörkare, jag vet att det är sent ooch igentligen orkar jag inte men eftersom det är skolfoto så får det bli ikväll :). Emilia skrev ju i inlägget innan att gruppfotot är okej med enskillda är värre... Måste säga att jag inte håller med, tycker att det är tvärt om. Nejmen tänk dig att gruppfotot kommer tryckas upp i flera hundra exemplar och alla på din skola kommer ha just det fotot på dig, medans det enskillda kommer typ din farmor få i julklapp ;).. hahahaha aja, Men ni få sova så gott så hörs vi imorgon !
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Emilia

Taha, okej jag ger mig. Det är värre med gruppfotot xd

2008-09-24 @ 20:03:14
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback