God Morgon Världen!

Jag vaknade vid sju av att Rasmus sms:ade mig. Vi tjaffsade lite eftersom han blev sur på något jag sa igår, men jag tror att vi löste det.
Hoppas det iaf, för Rasmus du är ju min sötnos!
Vi snackade i typ en timme och sen så blev det så dyrt för honom men vi skulle höras när han kommer hem senare idag.
Jag lyckades somna om och blev väckt lite innan elva av mamma. Pappa hade gjort frukost.
Jag somnade vid 2 igår så är helt slut idag.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men får väl ringa runt lite. Juste, vi har hemkunskapsprov på tisdag, och jag kan verkligen ingenting...
Jag fattar verkligen inte hur man kan ha prov i hemkunskap.
Jag vet att man ska handla miljövänligt, äta mycket grönsaker och tänka på vad jag stoppar i mig.
Sen det andra finns det ingen chans i världen att jag komma ihåg vad det är, massa saker som finns i olika produkter.
Jomen tjena, det är typ 100 olika saker som man ska kunna vad dom gör för något med kroppen, vad som händer när man får brist på något och blablabla...
Suck..
Sitter och lyssnar på RMK, lite sorgsna låtar men det är så jag känner mig idag. Tänk vad humöret pendlar.
Nu ska jag plocka undan grönsakerna från igår, ha det bäst!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: nina

fattar inte heller det där med prov i hemkunskap, jag fick ig på mitt för det var verkligen jätte svårt -.- :D

2008-09-28 @ 15:11:43
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback