Kära vänner från språkresa 08

Jag ringde till Siri igår, herregud jag har inte pratat med henne på typ två månader, kul att höra hennes glada röst igen :D. Men det har inte blivit av att vi har träffats efter språkresan för det är alltid någon som är upptagen. Men vi bestämde att jag, Emma, hon och Klara skulle träffas 18-19 oktober men vet inte om dom ska komma ut till oss på landet eller om jag och Emma ska in till dom i stan, det får vi se ;). Och sen pratade jag med Mikaela och Jenny också så dom ska komma hit till vårsta helgen innnan, alltså 11-12, så då ska jag och Emma visa dom "stoooora vårsta", taha :) Massvis med skoj ska det bli , så nu vet nu det ;)

Klara & Siri         Jenny & Mikaela


PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Jenny

det blir massa skoj <3 snygg degsign btw :D

2008-09-29 @ 20:19:50
Postat av: Micc

hahaha den där bilden är så snygg ;)

i like the design :D

2008-09-29 @ 21:25:32

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback