lyckans hjul

Så imorgon är det frisören som gäller för min del. Det kommer inte bli nått "wow", utan bara topparna ;). Men sen så köpte jag ny hårfärg idag för jag ska ju färga det ännu mörkare, så det kanske blir av i helgen men det får jag se. Men nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa på min nya bok som heter "Lyckans hjul" och är skriven av Kajsa Ingemansson. Jag har ingen aning om vad det är för bok eller om den är bra, men hittade den här hemma och jag tror att mamma köpte den för nån vecka sen. Men vi får väl se, sov så gott. Juste, kommer säkert bli väckt ganska tidigt imorgon eftersom att Engla är här, men aja

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: nina

den är faktiskt riktigt bra tkr jag :) haha och så heter en av huvudpersonerna nina (a) ^^

2008-09-27 @ 15:58:56
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback