MOHAHAHA JAG HAR BAXAT BLOGGEN :D

Neej, jag driver :)
Tänkte bara skriva ett litet gb till min söta vänner Emilia & Ida. För det e ju jävligt viktigt att man har vänner, eller hur? Jag menar, vad skulle man göra om man inte hade vänner? Jag skulle bokstavligt talat dö tänk att inte kunna berätta vad som hände när till exempel polisen kom å knacka på dörren?(hände mig igår, kan berätta lite kort om det lite längre ner )
Lr om man verkligen blivit sårad av någon? Vad skulle man göra då? Sitta å hålla allt inom sig? Jag som är lite ”schizo”(?)(kommer att förneka att jag någonsin har skrivit det) skulle lätt kunna sitta och skrika ut precis vad som helst! vad jag känner, tycker å så om den personen. Men jag måste ju erkänna att det hade inte hållt i längden, man måste ju få höra nån kommentar som: Nej? Vad gjorde du då? Sa hon det? Lägg av!
Det är det som är så bra med vänner, man kan berätta verkligen allt! Sen så finns det ju ”riktiga” och ”falska” vänner. Men så långt ska vi inte gå idag tkr jag :) istället så kanske jag ska passa på å berätta vad som hände igår?

Såhär var det,

Jag var påväg hem från träningen, när jag plötsligt ser en polisbil stå vid vår sjö…?
Jag ba: whattaa?
Men jag körde vidare, kom in, satte på tv:en, tog fram datan och började smsa med en kompis.
Och efter en timme ungefär så kör polisbilen förbi vårt hus å upp i skogen!
Jag smsade direkt: ASSÅ DET ÄR SÄKERT NÅTT JÄVLA PSYKO UPPE I SKOGEN! DET ÄR POLISBILAR ÖVERALLT!
Kompisen svarade: Nej? Fyfan!
Å vad tror ni inte händer då?
En polis kommer gående nerför vägen å är påväg mot vår dörr!
Jag som var ensam hemma blev ju såklart skiträdd å skickade ytterligare ett sms.
jag: DET KOMMER EN POLIS! VAD SKA JAG GÖRA?! JAG GÖMMER MIG!
Men så seg som jag är så upptäcker ju såklart polisen att jag e hemma å knackar på..
Så jag går å öppnar dörren.

Polisen: E du ensam hemma?
Jag: ää jaa *lite lätt darrig *
Polisen: okej.. vi letar efter en man..

DÅ HÖLL JAG PÅ ATT KISSA PÅ MIG!

Men polisen fortsätter:..han är i 80års åldern, senil, å har tappat bort sig i skogen när han va ute å plocka lingon. Han har gummistövlar och en vit hink med lingon i. Har du sett honom?
Jag: neej med värsta smilet på läpparna över lättnaden att det inte var nått psyko som hade rymt från Hall(undrar vad polisen tänkte då?)
Polisen: okej, men om du ser han så ringer du 112!
Jag: jaa, det ska jag göra!

När polisen hade gått började jag asgarva, inte för gubben alltså! Tycker fett synd om honom! Men för att jag hade trott att det va nått psyko som hade rymt från Hall så jag smsade såklart kompisen å berättade allt! Å där var vi igen, vad hade jag inte gjort om jag inte hade kunnat smsa henne? jag hade nog gömt mig

Kram Alicia

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback