nejmen tjabba

Hallojsan, sovmorgon idag såååå skönt !
Det jag har hunnit med så här lång är äta frukost och kolla på fab 5 - Det är bäst ! Idag ordnade dom ett bröllop, blir så avundsjuk, jag vill också.. men först måste man ju hitta den rätte eller hur ;).
Den här dagen blir nog inte så händelsefull, orkar inte riktigt det idag. Typ plugga hemkunskap, damsugarummet, datanörda, prommenad i solen och kanske åka med pappa och kolla på ny mobil och sladd så jag kan kopla in datan till mina högtalare :) (Min mobil är heeeelt cp och vill inte funka, skärmen lyser bara blå. så jag har tjuvat min brors mobil i typ en vecka nu och han är pisstoff på mig för det. Så måste lämna tillbaka den nu, och man kan ju inte leva utan mobil. Tänk om någon skulle komma och anfalla/våldta mig på stan då måste jag ju kunna ringa efter hjälp och så, hahahhah jovisst ;). Det argumentet ska jag använda på pappa så att han kan hjälpa mig att betala lite på den, för jag är ju bara en fattig liten tonåring, hr ska jag kunna både köpa kläder gå på bio och dessutom köpa mobil! uschabuscha, varför ska mobiler vara så dyra för -.-
 Men aja, juste jag skulle ju kanske färga håret idag igen, mörkmörkbrunt :) Men gud nu blev det ju mycket med grejer, få se om jag hinner med allt, taha.


Må så gott, så hörs vi :D
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback