Prommis

Jag typ sitter och sover här, blev inte så mycket sömn i natt. Sov riktigt dåligt, vet inte riktigt varför men låg och tänkte på en massa saker som jag inte borde tänka på. Emilia, släng bort de tankarna! Taha.
Idag hade vi som vanligt hemkunskap, jag och Ida fick vara igen och vi gjorde mumsiga hamburgare. Dock så blev Idas burgare inte helt genomstekt, ouups.
Sen efter det hade vi spanska, och jag fick 26/36 riktigt bra då jag bara tränade igår och lite idag. Så det blev VG, både för mig och Ida.
Sen hade vi lunch, och faaen vad mycket folk det var! Till en början fick vi stå upp och äta men sen fick vi platser, vi stod bakom några 7:or (8:or?) som hade ett helt bord och bara satt och åt mackor. Och Johanna upprepade: "Ingen bårdska, känn ingen press..."
HAHA, tillslut gick dem iaf.
Efter lunchen var det matte. Men vi hade kemi istället, riktigt najjs. Enkelt var det också. Och sen hade vi SO, men Christian var inte där så vi hade info.
Juste fan, vi ska lämna in våran film på fredag. Och vi har inte ens börjat...
Vi har haft en HALV lektion, de andra har vi bara kollat på olika filmer om andra världskriget. Hur fan tänker han att det ska gå ihop?!

Andas Emilia, andas...
Aja, ska ta en promenad med Irma nu. PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: siri

sv; tack så jättemycket!



jättefin blogg!

2008-09-23 @ 16:51:09
URL: http://livetenligtsiri.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback