pyjamas, hayley, kräftskiva

god morgon, eller god dag kanske passar bättre:).
Morgonen har varit chill, har myst runt i min pyjamas fram tills nu, laddat ner massavis med musik och kollat på ett program om en liten tjej som heter hayley tror jag det var. Hon har en sjukdom som gör att hon åldras i för tid, hon måste vart en av världens gulligaste unge! Hon var så otroligt glad hela tiden trots sin sjukdom. Hon sa en grej som var lite kul men ändå sorligt; "Nu sak jag berätta en rolig sak för er. Det var en kompis i skolan som sa att jag skulle få önska mig nått, och då sa jag hårlöss, hahah. Kul va ?:)" Grejen var ju att hon hade inget hår tack vare sin sjukdom... Hon var verkligen ursöt, och jag tyckte så synd om henne att hon hade drabbast!

Men nu ska jag strax ut på prommenad med mamma och ner och handla samtidigt. När vi kommer hem ska jag baka havreflan doppade i mörk choklad, mums. Som jag ska ta med mig ikväll när vi ska ner till Stevelind och ha kräftskiva med alla som var med på Portugal-resan. Och eftersom jag är alergisk mot skaldjur så blir det paj för min del taha.

Men ha det bäst, PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback