Sååå duktiga :D

Såpp, nu har jag kommit hem :).
Efter skolan hade jag och Amanda bestämt att vi skulle träna, först åkte vi hem till henne för hon hade glömt sina skor, men sen åkte vi direkt till gymmet. Vi tänkte att det var skönast att köra direkt efter skolan för då har man det liksom gjort, och sen så kanske det inte är så mycket folk (speciellt inte från skolan). Men självklart var det ett flertal killar från skolan där, jag hatar verkligen att träna när folk ser på xD. Men aja, allt gick bra ändå. Men det kanske inte var så smart att dra igång med träningen dagen innan skoljoggen, kommer ha världens träningsvärk imorgon! aa vi får väl se hur det går xD..

Men det blir inte så mycket blogg för mig idag för jag är helt slut och ska strax gå och fixa nått att äta och sen äre hård plugg i biologi som gäller, har prov om droger imorgon.
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha håller med, pinsamt när andra är i gymmet(A) jag och johanna gymmar ibland i skolan och det är typ bara killar ;D haha

2008-09-18 @ 21:23:28

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback