slut som människa

såå, kom hem från gymmet för en stund sen och var vrålhungrig så det blev en väldigt tidig middag idag. Jag är helt slut i armarna, orkar knappt lyfta glaset.. xD Men det är väl bra antar jag ;). Jag var där med Amanda och sen var Charlotte, Marcus och Fredde där också ;)

Nu sitter jag och håller nästan på att somna medans jag kollar på nån film på canal +, men jag borde egentligen skriva på mitt skelett till min deckare som ska vara färdigt imorgon. Men jag har verkligen världens sugigaste fantasi -.-. Jag har bestämt att det ska vara som Beck fast en kvinna istället som är "huvudpolisen" iallafall. Man skulle inte göra så mycket utan bara skriva liksom vem huvudrollen är, lite handling, plats och hur det kommer bli i slutet typ och sen ska vi "bearbeta" våra texter i skolan i grupper senare. För sen ska vi ju skicka in dom till Brobel och så ska en jury bedömma dom och dom bästa kommer bli en bok som ska säljas i tumba bokhandel. Och den allra bästa vinner stålar ;). Jag tror verkligen inte att jag kommer vinna för det finns grymt bra "författare" på skolan och jag tillhör dock inte någon av dom, men måste ju göra en iallafall för att behålla mitt MVG i svenska.
Någon som har något förslag på hur mordet kan gå till ? :)

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Emilia

ida, det där lät lite weardo: Någon som har något förslag på hur mordet kan gå till ? :)

Lite creepy... xd

2008-09-25 @ 18:37:43
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback