min dag

hallu, emilia har ju redan berättat om vad som hände igår så det är ju onödgt att ni får höra det två gånger. Och det där pinsamma som hände i tumba påväg in till stan tänker jag INTE berätta om, även fast emilia så gärna vill det. Men jag dör när jag bara tänker på det, usch vad jag är jobbig ibland xD.

Nejmen idag så gick jag upp ganska sent, tog det lite lungt först men sen följde jag med mamma och pappa till södertälje och kollade runt lite. Jag kände mig inte på shopping humör , hade igentligen ganska ont i huvudet men hade ingen lust att bara vara hemma. Men jag hittade en as söt kjol på lindex, men den fanns bara i medium, men ska åka och köpa den nu i veckan.


Sen på kvällen bevisade jag mina kok-kunskaper och lagade middag åt familjen och stevelind, som kom för att se på sverige matchen.
Förätt; honungsmelon med parmaskinka.
Varmrätt; salami-pasta-special.
Efterätt; Deseryoughut med färska hallon och blåbär
Det var smaskens, speciellt efterrätten, och det blev en del över så bjuder nog emilia på det imorgon när hon kommer över också taha ^^;). Pusshej ida

Kommentarer
Postat av: sagaah

sv: hahahha jag vet xD

söt kjol :) <3

2008-09-06 @ 22:48:22
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Emilia

OHLALA, vad bra! Smaskens :D

2008-09-06 @ 23:19:14
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: ellennellieh

du är avancerad :o xD det lät hur som helst grymt gott <333

och kjolen var sjukt söt <33



hehe vad hände i tumba? xd

2008-09-12 @ 22:18:51
URL: http://www.ellennellieh.blogspot.com

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback