EFTERMIDDAGEN

Idag så har  jag vart med Ida, Amanda och Alicia för att göra engelska läxan. Det tog oss 2-3 timmar att göra läxan... -.-xd
I alla fall. När jag, Ida och Alicia kom hem till mig (Amanda var hos tandläkaren) så upptäckte jag att min laddare inte var i väskan och kom på att jag hade glömt den i skolan.
Så jag tvingade Alicia att åka med mig (hon hade ingen moppe idag) medans Ida stannade kvar hemma hos mig.
När vi kommit ungefär halvägs så kommer jag ihåg att jag kanske råkade lämna laddaren i skåpet och jag hade inga nycklar med mig så vi var tvugna att vända. När vi kom till skolan så hittade jag laddaren nästan direkt så vi kom hem fort.
Sen så jobbade vi med läxan. Efter en stund så kom Amanda och hon har nu fått räls på nedertänderna oxå xd
Efter nån timme så var Manda tvungen att gå eftersom hon skulle gå och se på Mamma Mia med några från vår klass, några från åttan och våra lärare eftersom vi ska spela upp Mamma Mia som vår avslutningsshow.
Jag har redan sett den en gång så kändes onödigt att se den en gång till när man skulle betala själv.
Och efter en halvtimme så skulle också Alicia gå eftersom hon hade träning, så då passade vi på att ta en prommis med Irma. När jag och Ida kom hem så gjorde vi klart engelskan och började med svenskan som vi ännu inte är rikigt klara med...
Sen så vid 19 så kom mamma hem med pizza till mig och Ida, våran favorit VIKINGAPIZZA! ;D
Och nu sitter vi och kollar på IDOL och min hals och näsa killing me...
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback