Gästboksinlägg av käraste micc

Nu är den här. Och den verkar vara här för att stanna! Självklart är det hösten jag pratar om. Någon vidare sommar kan jag inte påstå att det har varit vädermässigt, och hösten kom med ett bom. Egentligen har jag inte så mycket emot den mer än alla dessa förkyldningar!! Jag lyckas alltid drabbas och jag tror ni kan hålla med mig när jag säger att dom aldrig vill ge med sig! Man blir trött och matt och det värsta av allt är den där j*vla halsen som gör ont så fort man andas. Nej usch, vem uppfann förkyldningen egentligen? Kanske man ska bli proffessor och uppfinna dunder kuren..;)

Men bortsätt från detta kan hösten vara riktigt mysig:
* Då solen lyser på de färgade bladen får man trots allt en lycklig och sprudlande känsla i kroppen. Man vill bara hoppa och kasta dem omkring sig.
* Då det regnar vill man kura ner sig under ett tjockt duntäcke i soffan tillsammans med en sötnos och en kopp te. Där kan man ligga och bara lyssna på regnet utanför och känna sig lyckligt lottad att man har tak över huvudet.
* Och ni måste ju bara hålla med mig när jag påstår att något av det mysigaste som finns är att somna till ljudet av regnsmatter...

Kramar Mikaela Björqvist :)

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe tackar ;)

2008-09-04 @ 22:32:47
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback