Jackass

Nu har jag varit vaken ett tag, det verkar bli en till chill-helg för mig igen. Rätt så trist, men jag har väl inte direkt något val med sprängande huvudvärk och snuvig som jag är...
Igår då, som sagt så kom Ida vid 19 tiden och vid åtta fick jag äntligen mat! Jag satt och hungrade ihjäl, men mamma fixade lite korv som jag fick knapra på. Till middag blev det kyckling med bacon runt och potatisklyftor, jätte gott!
Sen så satt vi och kollade på olika filmer och var inne på datorerna som jag iof berättade förut. Ida snackade med Simon och Simons kompis, Johan tror jag att han hette, haha. Ja vi låter resten vara osagt. Vi kollade på Senseless på MTV samtidigt så vi satt och snackade om det som hände med grabbarna.
Vid två satte vi på Notting Hill men vi somnade typ precis när den började.
Nu sitter jag och kollar på Jackass, mina älsklingar! Egentligen borde jag ta bort madrassen som Ida sov på men jag orkar inte, men måste väl göra det innan mamma och pappa kommer hem från båten.
Ikväll kommer m&m för att fira Oliver, han fyller 14 år imorgon. Han kommer väl att få pengar tror jag, det är det vi brukar få och det är väldigt bra för man behöver verkligen pengar
Jag lägger in nått klipp, på sötnosarna i Jackass.
PUSSAR EMILIA



haha, stackars Bam..


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback