"Bak-Golf-Regn-IDOL-onsdag".

Nu sitter jag hemma hos Ida och vi har "bak-onsdag"
Vi bakade ju förra onsdagen så hädanefter så är onsdagar "BAK-ONSDAG".
Vi bakar en kladdkaka (Ida gjorde, jag försökte fixa internet och sen så visdae det sig att internetsladden inte ens var i kopplad...) , det var det jag ville göra senast men Ida var så sugen på havreflarn med chokladbotten.
Det var mys, då var Manda med oxå. Och enligt Ida som sitter bredvid mig och flätar fransarna på sin sjal så är det faktiskt: "Bak-Golf-Regn-IDOL-onsdag". HAHA.
Jag ska dock inte vara med på golfen idag eftersom jag har så jävla ont i halsen och det känns inte så bra att vara ute i regnet i 2 timmar, och det tycker Ida är piss för hon vill inte vara själv med Slicken alias "Magnus Carlsson". HAHAHA. (internskämt, mohaha)
Idag när vi skulle åka hem på våra kära moppar så såg jag att typ halva skolan stod vid busshållplatsen och min moppe är ju helt mobbad så den går ju typ i två km/h
( -.- ) så jag fick panik, men räddaren i nöden var idag för en gångs skull SL-bussen som körde ut precis framför mig så det spelade ingen roll att jag åkte sakta för den åkte typ lika "fort"
Haha, stackars Ida hon slog precis i knät i dörrkarmen. Haha, stackare...
Nu är kladdkakan klar så vi ska ta och smaka på den!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

sv: tacktack! :) den är från i somras (;

mysigt med en bakdag! :) <3

2008-09-10 @ 16:51:37
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback