Vaken

Goder Morgon alla morgonpigga..
Haha, okej klockan börjar bli mycket men iaf
Jag sitter och lyssnar på Jet här i min säng och njuter bara av att få ha sovmorgon. Gud vad skönt det är!
Idag ska jag städa rummet, har sagt det i få se nu... Två dagar tror jag bestämt att det är.
Skönt att mamma alltid kan dra ut på tiden när det gäller städning av rummet, för hon har ju inte tagit datan än iaf!
Men sen så måste jag ju ha det snyggt och fint här, Rosanna ska ju komma på måndag!
Ska bli trevligt, vi ska baka och sen så ska hon få lära mig hur man "hottar" upp bloggen, som hon sa. Haha, funderar på om Ida ska få vara med så att inte Rosanna berättar massa saker och sen så glömmer jag bort det... Skulle vara så typiskt mig!
Men får kolla med Rosanna vad hon tycker om det.
Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder, sätta på tékokaren och göra iordning en macka.
Vi hörs, tjoflöjt!
                                  
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback