Inga Tårar På Min Kind

Dåligt med uppdatering. Hmm, menmen vi kör på lite snabbt här.
Idag åkte jag och mamma till Skärholmen ("haha, det stället låter lite emo...") och shoppade. Jag fick en stickad over-size tröjja, ett linne och en klänning. Och sen köpte jag ett linne själv. Vi åt på ett fik som är på shoppinggatan och jag tog en underbart god sallad med kyckling, bulgur och fetaost.
Vi skulle ju ha grillat nere i strandparken idag med massa härligt folk men det blev tyvärr inställt. Så jag, Ida och Emma åkte ner till ICA istället och köpte kyckling och lite annat gott och grillade hemma hos Ida eftersom hennes föräldrar var borta. Hade jätte kul och mysigt med mina älskade flickor. Länge sen det bara var vi tre som hittade på något... Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och skrattade som galningar såklart! Haha.

Nästa fredag bestämde vi oss för att vi skulle grilla istället. Då hinner vi planera allt bättre och sen så kan mer folk också eftersom vi är ute i god tid med att fråga om de ska hänga på. Så det löser sig. Och som Emma sa Vi har ju en hel sommar på oss liksom!
Sen fyller ju bäste vän Ida 16 år på lördag så då ska vi ju självklart fira henne! Så nästa helg kommer bli jätte lyckad!!

Åkte därifrån vid halv ett skulle jag tro och nu nästan två timmar senare ligger jag här i sängen. Vette fan alltså vad som händer imorgon, men vi hörs la imorgon så att ni får reda på det skulle jag tro. Inte för att ni kanske är så intresserade haha skit samma. Simma lugnt.
Peace out, EMILIA.

Jag älskar er, evig vänskap.

Kommentarer
Postat av: Amanda

"men vi hörs la imorgon". NU HAR DU PRATAT FÖR MYCKET MED GÖTEBORGARE UNGA DAM! ;D

2009-04-19 @ 22:00:25
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: Emilia

SV AMANDA: Haha det blir lätt så ;)

2009-04-19 @ 22:21:47
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback