In The Name Of Love



Var med den här saken idag. Haha fan vad kul vi har haft! Åkte moppe till ICA tre gånger för att vi glömde köpa saker den första gången och sen tog lite saker slut, haha smidiga som vi är. Vi har lagat mat, bakat supergoda cupcakes och en choklad/kola-tårta och bara muppat oss lite (haha ja ni såg väl inlägget tidigare idag?). Sen såg vi Moulin Rouge, men hann inte se klart den så nu har jag lite abstinens här hemma och lyssnar på låtarna om och om igen. Buhu, stackars mig! Och fy vad vi har ätit idag, om vi säger såhär: om vi tyckte att vi åt mycket i tisdags förra veckan så var det bara en bråkdel av det vi åt idag! Haha herregud. Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är sjukt trött. Ska vara med bästa Angelica imorgon, puss på det. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: rosi

EMIIIILIAAAA BILDEN!! :o



jag har gisslan.. jag ska hämnas, jag har också lite corny bilder på dig :o

2009-08-04 @ 09:28:35
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback