You And Me


Matti den jävlen raderade bilden på honom och Henke...

När Ida och jag stod vid skåpen fick jag ett sms från Matti som undrade om vi ville hänga med in till stan och fika med honom, Henke och Anton. Självklart ville vi det! Vi möttes nere i centrum och gick mot tågen.
Vi bestämde oss för att hitta något mysigt fik på Djurgården vid vattnet, men det gick inte så bra. Så vi rörde oss in mot staden igen, fast först var Henke tvungen att köpa lite pommes haha.
Vi gick efter Matti som vi bestämde fick vara vägledare eftersom att ingen hittade särskilt bra.
Tillslut sprang han och Ida in på någon restaurang och frågade om de visste vart det fanns något café, och de sa att vi skulle gå mot Karlaplan så då gjorde vi det.
Påvägen dit så frågade Matti två tjejer om vi var på rätt väg och sen ett gammalt par...
Haha fan vad alla garvade när han frågade tanten och gubben, för det var så som att att Henke sa att Matti skulle gå fram till de tre tjejerna som gick framför oss och fråga om vägen, för då skulle han kanske "få napp" också om han hade tur. Och då gick han fram till det gamla paret, hahahah fan vad kul det var.
Fast nu när jag läser vad jag skrivit så låter det inte så kul. Men det var det, jag lovar!
Vi sprang runt där och hittade ett mysigt café. Som stängde 16.00, och klockan var typ 16.07. Ja ni fattar. Så det var bara att röra sig vidare.
Vi gick in i något centrum och hittade ett centrumcafé, som var jättetråkigt och omysigt så jag och Henke vägrade sitta där. Anton höll på att tappa tålamodet, haha det lät väl lite "men åhhhhhhh, kan vi inte bara sätta oss någonstans!?!" i ett par minuter så tillslut tog jag upp Google Maps på mobilen och letade efter närmsta café.
Matti tog mobilen och var kartläsare, som upptäckte efter någon minut att vi var påväg åt fel håll. Haha, superbra kartläsare (y)
Men äääääntligen så såg vi caféet, och det var verkligen mysigt. Så vi beställde det vi ville ha och satte oss ute i solen och pratade och skrattade.
Haha herregud vad jag har skrattat idag, de där pojkarna har verkligen samma humor som mig. Sen såg vi Peter Magnusson och han som är med i Antikrundan (haha så klockren kommentar Henke sa, "jo ja, alltså jag tänkte ju säga att det var han.. men skämdes lite över att jag visste det..."), wohoo status eller vadå? Haha sen gick vi och nojjade över svininfluensan, hahahah herregud... Det går egentligen inte att beskriva den här eftermiddagen, haha sickt rolig!
Menmen, tack för en underbar eftermiddag mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback