Whoville


finfin webbbild ut genom ett fönster här på nedervåningen. titta där är grinchen också.


Hej du.
Idag har jag kollat på en av de mest underbara filmerna jag någonsin har sett i hela mitt liv. Romeo + Julia. Med bl.a. Leonarde Dicaprio i sina något yngre år. Underbar. Vacker. Skum. Ja, precis så som jag gillar det. Amanda du MÅSTE se den! Satt och grät. Ett antal gånger faktiskt.

Nu kollar jag på Grinchen. Ingen jul utan The Grinch faktiskt. Snart ska jag fixa med mitt pepparkakshus och koka knäck. Sen blir det spela Tekken hemma hos Matti ikväll för att fira honom. Inga Disney-filmer tydligen :(

Men det blir asbra. Har dessutom kommit på världens klockers idé till present. Hihi.
Ha en trevlig lördag. Imorgon är det fjärde advent. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grinchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Haha, har redan sett den ett antal gånger, totalt underbar (a)<3

2009-12-19 @ 16:39:17
URL: http://ajsomfaan.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback